20 Aralık 2010 Pazartesi

Davosa' da Gittik Beraber

İsviçre'yi il il, ilçe ilçe geziyorduk yolum Davos zirvesinin yapıldığı binanın önüne düştü.

Oradaki bir turist'e elimdeki 8.3 megapiksel radyolu,flashlı ve video kayıt edebilen Canon markalı fotograf makinasını uzatarak yabancı dil bilmediğim için "bir dakika" dedim.
Sonra aniden bir gürültü koptu. Fotograf makinasını verdiğim turist elindeki bana ait olan aleti büyük bir kin ve nefret ile suratıma fırlattı.
Bbenim ağız burun kan içinde, çektiğim acıdan dolayı gözümden yaş akıyor etrafı bulanık görüyorum.
Sinirlendim, ayağa kalkıp kamerayı suratıma atan turiste yumruk salladım ve aniden yumruk tufanı koptu. Yumruklar adeta uçuyor.
Orada bulunan tek kolunu kaybetmiş bir gazi kolundaki protezi çıkararak bana fırlattı. Dediğim gibi yumruklar adeta uçuyordu.

Sonra biz ağlıyarak havalimanın yolunu tuttuk ve arkalarından şantaj yaparcasına

"davos bizim için artık bitmiştir.biz bi daha davosa gelmeyin taaammı"
Dedik Ama ben çoktan uyanmış kahvaltımı yapıyordum ve bu baştan aşağı mantık hatası olan yazımı bloguma yazacaktım.

0 yorum:

Yorum Gönder

About This Site

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Followers