30 Aralık 2010 Perşembe

Bu Yazımda Size Kendimi Tanıtıyoruz

Öncelikle merhaba. Ben 28 yaşında kişilik bölünmesi yaşamayan bir şizofrenim... Sizi 3 arkadaşımla tanıştıracağım..
merhaba diyin çocuklarrr...

Simau: Merhabaaaa
Gonzo: Melapaaa.
Lorenzo: Selammm

Evet arkadaşlar , ben gün içersinde hangisi olmak istiyorsam o oluyorum.. kah kendimle konuşuyorum eğleniyorum , kah kendimle okey oynuyorum kah kendimle tavla oynuyorum kah kaha atıyorum.. Neyse..

Bazen sıkıyorlar tabi beni o yüzden bir anlaşma yapalım istedim... Gün içersinde hangi ben'le konuşmak isterseniz ona seslenin olur mu ? Hepsi bir anda zor oluyor tabi.. Her kafadan bir ses çıkınca insan ne diyeceğini şaşırıveriyor...

Gonzo : erkek olan kişiliğimdir, renkli cıvıl cıvıl 20 yaşında delikanlıdır... Top oynamayı sever, topları sever, tavla da çok iyidir muhabbeti güzeldir.. Daha sonra kendisini tanıtır zaten.

Lorenzo : Bıcır bıcır bir kızdır hiç susmaz .. Her konu hakkında yorum yapar arsız şopardır kendisi... Rengarek giyinir, 241 tane çorabı vardır... Hepsi birbirinden farklıdır.. Tavla sevmez ama çok iyi yüzer... 22 yaşında güzel bir kızdır.

Simau: en küçüğümüz bu... 17 yaşında bir çocuk... Karamsar ve içine kapanık... Gerektiği zamanlarda konuşur, şiir yazar, duygularını pek belli etmez... Asi , korkusuz ve cesaretlidir... Onu da seversiniz zamanla....

Simau: Ama
Gonzo: Şimdi
Lorenzo: Ya
Simau: Bunlar
Gonzo: Bizi
Lorenzo: Sevmezse??
severler severler..

Bir de Gosilo var... yani 3 in 1... Gonzo-Simau-Lorenzo'nun baş harfleri... Aynı anda konuşurlar aynı aynda susarlar herşeyi beraber yaparlar...
Simau: Ayyyyy bennn
Gonzo: Çokkkk
Lorenzo: Severimmm onu

İşte bukadar bizi tanıyorsunuz artık... Yakın zamanda sizlere fotoğraflarımızı atacağım ve sizlerle içli dışı olacağız..
Gosilo: yehuuuuuuu

0 yorum:

Yorum Gönder

About This Site

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Followers