17 Aralık 2010 Cuma

Bir Gün Birileri Beni Anlar da O Zaman Beni Anlarlar

Hacı günlerden cuma, aylardan eylül ayı. Bir abondone bir sıcak böyle afacanlar ile afakanlar nasıl basıyor anlatamam. Zaten anlatamam bilmen lazım hacı. Hacı lafı da ağzıma bir yerleşmiş çıkarabilene aşk olsun, aşk olmasa da meşk olsun. Neyse hacı Rize'de götten ter akıtırcasına bir sıcak bir nem abandone anlatamam. Anlatamam görmen lazım diye de belirmiştim zaten. Bu kısmı anladık sanıyorum. Şimdi bizim mahallede hoşlandığım bir kız var hacı. Hacı bu kız böyle nasıl anlatsam uzun boylu, esmer,saçını arkadan topluyor, toplamasa da ben kafamdan topluyorum zaten, yani her şekle giriyor. Sen de Matmazel ben diyim Rapunzel ya da Rapunsel emin değilim o konudan anlatamam görmen lazım diye zaten belirtmiştim. Neyse hacı, ben o kıza güzelsin diyemiyorum senin insan olman konusundaki şüphelerimden bahsedemiyorum. E ben senin melek olmadığından da eminin hacı etcez? Mahallede inanılmaz bir karizması olan ben, ayakkabılarımın altına demir şeyler çaktırmışım ama nasıl karizmayım anlatamam, yürürken çat çat sesler geliyor, bütün kızlar bana hasta "ay o çat çatçı çocuk değil mi bu" diye bir bakan bir kere daha bakıyor. Siyah bir kumaş pantolon, yemyeşil bir gömlek çizgili böyle bir de beyaz çoraplarım var pazardan aldığım adidas nasıl karizmayım. Bir de internette de beni takip ediyorlar falan nasıl mutluyum. Böyle nasıl duygusal erkek imajım var, böyle nasıl edebiyattan anlar, şiirden anlar tavırlarım var böyle göğsümdeki kıllarlan edebiyat  parçalıyom hacı anlatamam görmen lazım. Yine bir gün okuldan dönüyorum. Hacı tam mahalleye girerkene göz göze geliyoruz, o bana bakıyor ben ona ama nasıl böyle iki antilobun çifteşme merasimi gibi, iki kurbağanın çiftleşme yıldönümü gibi, kısmete gelmiş bir ineğin ki gibi. Neyse artizim ya yüz vermedim hacı ben buna yoluma devam ettim. Arkamdan bağırdı;
-Hey sen nereye ?
+Hey ben eve.
Diye cevap verdim. Bu cevap onu kendime daha da bağlamama neden oldu. Öyle böyle değil anlatamam görmen lazım. Kahverengi gözlerime vuruldu o kesin de peki başka neyeydi acaba??? Ses tonuma sanırım. Hey dedi ki sizinle bir püsküvüt yemek isterim eğer vaktiniz varsa, yaratırız anam dedim. Tamam anam  diye cevap verdi.

Devamı yarın efendim. Biliyorum budur vermeyecek ve de okumayacaksınız ama olsun bir gün beni birileri anlayacak biliyorum. Öptüm Kib. Bye.

0 yorum:

Yorum Gönder

About This Site

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Followers